En telefon fattigare.

Så jävla korkad. Jag tappade min telefon i toaletten. Min älskade älskade telefon! Den som funkade så bra. Nu har jag en iphone 4 som laggar hela tiden. Den är segast i världen jämfört med min iphone 5 som jag hade innan. Jaja, what to do? Kan i alla fall spela kardashian hehe.

Är fortfarande bakis från i fredags men ska i alla fall åka och storhandla massa mat idag. Det ekar i våran kyl så de ska bli gott med lite mat. Hoppas att alla haft en bra helg.

Jobb

Har inte gjort mycket idag. Diskat och legat i sängen framför datorn. Hittat en ny favorit låt, Hozier - Take me to church. Så jäkla grym!

Börjar jobbet om 1 timme och slutar vid 21.15 då byter jag av med min bästa sambo som ska jobba natt. Snaaaart löning. Kan det bara bli fredag nu tack. Jobbar idag, möte på jobbet imorgon sen jobbar jag städ/morgon på torsdag. Skönt med sånna veckor men hade velat jobba betydligt mer för jag vill ha mer pengar!

Vilket jävla piss väder.

Har längtat som tusan efter hösten och äntligen har den kommit hit men denna blåst och regnet är väl inte riktigt min grej. Däremot kunde jag ha min nya höstjacka när jag var och handlade mat utan att svettas ihjäl. Nu har jag hämtat hem mina hundar och ska ha dom boendes här from nu. Det jobbiga är att dom fäller så in i helvete mycket päls och har gjort i flera månader. Ska kolla upp vad det kan vara.

Är ledig idag så ska städa lite och tvätta en maskin med tvätt tänkte jag. 

Deprimerad

Jag kan verkligen inte släppa att jag va så jävla dum i huvudet i januari att jag sa UPP min min min lägenhet. Jag blir så jävla förbannad på mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blir fan tokig. Hur jävla dum får man vara? Visserligen har jag en lägenhet som jag bor i nu men den hyr jag i andra hand. Vill ju ha MIN lägenhet. FAN!

I brist på annat att skriva.

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag! 
Hur många har du varit kär i? Riktigt kär har jag varit i en person.
Är du kär just nu? Nej.

Nio frågor om dig själv
Namn? Jennifer Nordberg.
Smeknamn? Jeffa, har suttit i sen i femman.
När fyller du år? 6 april.
Några piercingar? Öronen och naveln. Hade hål i tungan när jag var 16.
Vad har du på dig just nu? Byxor och tröja.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är snäll.
Vad är du bra på? Jobba inom sjukvården.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon såklart.

3 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Tim.
Vem är den roligaste av dina vänner? Tim.
Vem är snyggast av dina vänner? Tim och min mamma.

5 frågor om idag
Vad har du gjort idag? Vaknat och ätit en kvarg.
Vad ska du göra nu? Strax gå och jobba.
Har du gjort något dåligt idag? Mer än att inte gjort något vettigt överhuvudtaget?
Vad har du ätit idag? En kvarg.
Vad händer idag? Jobba.

Annat
Hur mår du just nu? Jag mår bra.
Är du hungrig nu? Nej.
Vad är klockan nu just nu? 11:13
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se och facebook.

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Nej.
Vilket är ditt favoritband/artist? Ed Sheeran.
Vad gillar du för musik? Allt möjligt.

Kärlek
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? I juni.
Är du romantisk? Ja typ.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej haha.
Vem sov du senast bredvid? Timpan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Dom var väl runt tonåringsåren.
Hur ska din tjej/kille vara? Rolig, spontan och ärlig.


Hej

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Kör på denna blogg även denna gång. Jag har saknat att bloggat, speciellt nu när jag suttit och läst massa gamla blogginlägg från förra året. Ska strax iväg till jobbet men ska uppdatera er på mitt liv just nu så gott jag kan.

RSS 2.0