Bloggpaus

Har haft ett uppehåll härifrån. Blev arg på blogg.se för att dom gjort så man inte kan ändra i bloggdesignen. Så jäkla värdelöst men får väl helt enkelt leva med den här designen. Så nu blir det uppdatering igen.

Har nu snart gått en månad sen jag flyttade tillbaka till Sverige. Började på mitt nya jobb i måndags och trivs jätte bra. Jobbar med barn som har särskilda behov och än så länge känns det jätte bra.

Har väl inte gjort så jätte mycket förutom att umgåtts med vänner och familjen. Börjat jobba. Just nu känns allt lite pissigt pga olika anledningar en av anledningarna är att jag gått och blivit dunder förkyld. Så himla typiskt för imorgon skulle jag äntligen få träffa lilla Oliwer. Min fina vän Jennie har fått sin efterlängtade son.

Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i soffan och halvkikar på fotbollen.

RSS 2.0