14 dagar

Satte i löshår på Estelle nu ikväll så åt vi middag tillsammans sen kom Johanna förbi och nu sitter jag nyduschad i soffan. Ska gå och sova närsomhelst för imorgon blir det till att gå upp tidigt för att bege sig till skolan. 

Idag är det i alla fall 14 dagar kvar till min flytt, exakt två veckor. Så imorgon kan jag säga "nästa vecka flyttar jag", lite kul faktiskt. Har en hel del att fixa den kommande veckan. Imorgon hoppas jag att jag får reda på vilken dag jag ska åka och skriva kontrakt så jag kan börja fixa med adressändring, el osv. Måste även göra en slutgiltig inköpslista på vad jag verkligen behöver från ikea. 

Nu blir det sängen, hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0