Jag har gått och blivit kär!

Den 5 augusti fick jag reda på att jag fått en lägenhet, en liten etta på 25 kvm. Jag blev hur glad som helst, min alldeles egna lägenhet. Inget andra hands kontrakt utan min lägenhet. Ingen bostadsrätt men fortfarande min. Hela byggnaden har totalrenoverats och ingen har bott i den här lägenheten sen den renoverades. Allt är sprillans nytt så det är ingenting som har använt förut. 

Igår var första gången jag fick se lägenheten, alltså samma dag jag fick nycklarna och lov att flytta in. Jag har blivit mer och mer nervös iochmed att lägenheten bara är 25 kvm. När vi kom in i lägenheten igår så möttes jag av världens finaste utsikt, över globen. Ni kan ju tänka er det på kvällarna!! Den är pytte liten men helt perfekt för mig. Jag har inget emot att bo litet. Har sovit i en garderob i ett årstid där endast en 120 säng fått plats. 

Nu har jag i alla fall min alldeles egna lilla 25 kvadratare och den är mer än jag någonsin kunnat önska mig. Fick hjälp av mamma och Ronja igår. Hade inte klarat det utan dom, jag är så otroligt tacksam. Jesper och Ted kom och hjälpte mig att bära upp min säng 6 trappor. Nu gäller det bara och få upp min bäddsoffa som väger sisådär över 300 kg, den ska alltså bäras upp 6 trappor. 

Anyways, jag är så lycklig och jag har fortfarande inte fattat att det är i MIN lägenhet jag sitter. Det kommer ta ett bra tag att förstå att den är min. Den är alldeles för bra för att vara sann. Sån otur jag har haft med allt dom senaste åren så är det svårt att tro att det är på riktigt.

Jaja, här får ni lite bilder på min kärlek!

 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Sharlee

Vad fiiiiiiiint de är älskling <3 <3 Jag kommer över nån dag så kan vi ha en myskväll tillsammans du & jag =) Är så glad för din skull & stoltare moster kan jag inte bli <3 Älskar dig lillstrumpan <3 Puss din Moster

Svar: Ja det är verkligen hur fint som helst!! Svårt och förstå att det faktiskt är min lägenhet :) Du är välkommen alla dagar i veckan! Älskar dig <3 <3
Jennifer Nordberg

2013-08-31 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0