Så är det.

Hur kan något kännas så rätt och så fel på samma gång? Jag vill verkligen plugga klart min utbildning här hemma, jag vill börja skolan den 15 augusti tillsammans med mina närmsta vänner. Jag vill flytta hemifrån och starta upp mitt eget hem. Jag vill lära mig massor med nya saker om människokroppen. Jag vill ha läxor och prov. Jag vill känna mig skoltrött. Men å andra sidan så vill jag ju till USA också. Det är skit rent ut sagt att ha den här känslan i kroppen. Jag är ju 100 på att jag vill till USA men ändå så vill jag verkligen plugga det jag pluggar nu, det känns liksom så rätt. Har aldrig trivts så bra med skolan och ett arbete som jag gör just nu. Jag kommer bokstavligt talat sitta och gråta den dagen mina vänner börjar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0