Detta skrev jag 25 september förra året.

"Dumma dumma drommar. Dromde om mitt alskade Santa Monica idag. The Plaza. Mina roomies. Mitt liv dar borta. Saknar verkligen det stallet och jag trivdes som fisken i vattnet. Det enda negativa med det stallet for mig var varmen. Allt annat var underbart. Kandes som att nagon hade stoppat ner mig i en film. Att aka i en bil med hogsta volym och bara aka runt bland alla palmer var helt underbart. Det gav mig fjarilar i magen. Att fa prata engelska, spraket som jag alskar mer an nagot annat sprak. Allt var perfekt.

Och ni undrar sjalvklart varfor jag akte hem och det forblir personligt ett tag till. Ni far tycka att jag ar dum i huvudet osv osv. Jag bryr mig inte. Jag kommer aka tillbaka till USA, Santa Monica for dar kande jag att jag horde hemma. Har inte varit nagon annanstans men jag vill bara tillbaka till Santa Monica. Jag kommer forsoka komma in pa skolan en gang till och faktiskt fa mojligheten att uppfylla min drom utan att behova aka hem en gang till.

Jag kan inte saga att jag ar olycklig for det basta beslutet jag kunde ta var att aka hem och det gjorde jag. Nu ar jag har hemma och vill tillbaka mer an nagonsin vilket ger mig nagot att kampa for. Alskade Santa Monica!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0