Tired tired tired

Fick ta en senare buss till jobbet idag så fick springa ner till jobbet och jag hann med bra marginal, när jag väl ska öppna portdörren så går den inte att öppna. Jag stod och försökte ett bra tag både med att ringa på, trycka kod, trycka på öppna knappen och slita i dörren, ingenting funkade. Till slut kom en från personalen och öppnade till mig och berättade att de va ströma
vbrott. 

Jag hann gå upp en trappa när det ropar en tjej från hissen så där i satt två personer fast stackarna. Var till slut nere på min avdelning och strömavbrottet höll i sig i 1 timme och 40 minuter och strömmen kom igång lagom till att middagen skulle lagas. Sen dess var det fullt upp på jobbet, hade saker att göra non stop så nu är jag helt slut.

Mamma hämtade mig vid 21 så åkte vi till ica maxi och handlade hem mat. Nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0