Usch fy och blä.

Har hamnat i världens svacka här i livet. Förmodligen för att sommaren snart är över och den än så länge har varit den sämsta någonsin. Jag lider igenom dagarna. Jag är trött på att vara tjock och ogillad. Finns ingenting jag glädjer mig över just nu. Ser framemot att bli smal och få ett till syskon sen är de väl inte så mycket mer än det. Funderar fortfarande på ifall jag ska flytta till USA till våren eller stanna i Sverige och just nu lutar det starkt åt att flytta tillbaka till USA. Livet här är meningslöst just nu så har inget att stanna för direkt. Ja jag är tpl. 

Nu ska jag börja göra mig iordning för att åka och jobba. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0