Positiv

Den bästa egenskapen hos mig är att jag alltid vänder något negativt till något positivt. Har suttit och pratat med Angelica som också haft lite krångel med ansökan och vi har bestämt oss nu för att söka till vårterminen istället. Detta innebär att jag slutar undersköterskeutbildningen som utbildat vårdbiträde, vilket inte är så dumt det heller. Det ger mig möjlighet att jobba lite varstans. I alla fall på ålderdomshem. Jag har praktik snart på ett ålderdomshem så får se till att vänja mig vid att jobba med äldre.

För efter den här terminen så tackar jag för mig på den utbildningen jag går vilket gör att jag kommer kunna söka om studiemedel till vårterminen. Så kommer börja jobba i juni och hinna spara ihop massor med pengar så jag kan göra precis allt jag vill göra medans jag är i USA. Både jag och Angelica ser det positivt och tycker att det passar oss bättre trots allt.

Allting har en mening och det var inte meningen att vi skulle åka just till höstterminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0