Saturday

Fick precis för mig att det var söndag. Men icke, det är bara lördag. Som dom flesta sett så har jag flyttat. Jag flyttade hem till min pappa i torsdags. Han har ett rum som han inte använder och eftersom jag bodde i en garderob hos mamma så var de perfekt att flytta hit. Han är inte hemma så ofta heller så de kan inte bli så mycket bättre. 

Har inga planer på dagen, ska nog gå hem till min mamma och ha filmkväll skulle jag tro. Super mysigt. 

På tisdag börjar praktiken och jag börjar helt seriöst på panik för jag är så nervös. Är verkligen jätte nervös. Längtar redan tillbaka till skolan. Haha nej då. Dom kommande fyra veckorna ska jag lägga ner all tid på att vara på praktiken och plugga hälsopedagogik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0