Sug dag.

Skolan var jätte rolig. Vi var bara halvklass och hade de hur kul som helst. Älskar människorna i min klass man skrattar alltid flera gånger under en lektion. 

I alla fall så är jag fortfarande rätt nere över beskedet om USA. Känns så himla tråkigt för jag längtade så himla mycket. Men det kommer bli bättre och åka till våren. 

Sen är jag trött på singel livet. Jag hatar kärlek och jag hatar det mesta i ett förhållande men ändå skulle jag vilja ha någon som man får fjärilar i magen av. MEN, kärlek verkar inte vara något som hör till i mitt liv och jag har lärt mig leva utan så det är så det får vara.

Ska strax träffa Tim och Lina så ska vi hem till Lina en sväng. Sen ska jag hem och ha filmkväll, förmodligen ensam. Blir nog tidig läggdags idag känner jag! Är helt slut. Ovanligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0