USA

Sitter i soffan och hungrar ihjäl. Mamma håller på att laga något som luktar fantastiskt gott. Jag haaatar LCHF. Usch fy och blä sämsta uppfinningen ever.

Har suttit och laddat upp bilder från min tid i USA på facebook. Gud vad jag längtar tillbaka till vissa dagar där borta. Vill bara sluka i mig massa sushi som finns i USA. Den är helt grym där borta. Jag vill slänga mig tre dominos pizzor efter varandra. Jag vill testa in n out burger som jag aldrig hann testa när jag var där. Jag vill äta Lindahs suuuuper goda soya, sweetchili champinjoner. Åh ge mig en fet tallrik med MAT!

På tal om något annat så längtar jag till i sommar! Den 31 maj så slutar jag skolan, då ska jag försöka jobba så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0