Måndag

Idag började skolan igen. De gav ju inte lite ångest när jag fick reda på att dom inte kommer ha akutsjukvård i skolan utan på distans. Så i vår blir det halvdistans och halvtid i skolan. Skönt på ett sätt men hade helst haft akutsjukvården i klassrum menmen. Nu är det en månad kvar i skolan och nu blir det till att plugga ihjäl sig. Ska försöka bli klar med en hel kurs denna vecka så ska börja beta av uppgifter redan nu. 

Mötte upp Ronja en stund innan jag åkte ifrån Tyresö och vi började prata lite om nyår. Det är sjukt att de ska vara så svårt att bestämma vad man ska göra och vilka man ska vara med. Nyår är något jag gärna planerar i förväg för att de ska bli så bra som möjligt. Är vanligtvis väldigt spontan av mig men nyår är något jag tycker om och planera i förväg. Får se hur det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0