Då va jag där igen.

Känner mig sådär tom igen och allmänt olycklig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av egna erfarenheter vet jag att även hur mkt man tycker om hösten så känner jag mig alltid nere och precis sådär tom hela vintern. OM jag inte tränar. Det är super viktigt att träna speciellt på vinterhalvåret så alla härliga endorfiner utsöndras och som gör dig glad :) fortsätt med träningen så som du börjat och så
kommer allt kännas bättre! Om du nu också tampas med vikten kommer du bli glad på den fronten också :) oroa dig inte för mkt över saker du ännu inte kan göra något åt! Allt löser sig. Du har en härlig familj som alltid finns med dig :)

2013-10-14 @ 14:15:33
Postat av: Anonym

Verkar* ha en härlig familj. Det vet jag iofs inte men hoppas det :)

2013-10-14 @ 14:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0