Everybody loses it, everbody wants to throw it all away sometimes.

Jobbiga dagar som idag när jag saknar USA så det gör ont. Ibland önskar jag att jag aldrig åkte dit så jag slapp känna smärtan av den här saknaden. Det var det absolut bästa jag gjort i mitt liv och att lämna mitt liv där är det absolut sämsta beslut jag tagit. 

Jag trivs där jag är idag finns självklart man saknar och vill ändra på men jag är lycklig över allt jag har och det jag inte har får jag kämpa för. Men oavsett vad så kommer USA vara den största delen i mitt liv, ibland ångrar jag att jag valde att plugga klart här hemma men jag trivs nu så för stunden är Sverige bra för mig. Vem vet hur mitt liv ser ut om ett år? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0