Whats going on?

Jag har verkligen ingen motivation över huvudtaget till någonting. Jag har fattat att jag hamnat i en djup depression. Höst depression för första gången i mitt liv. Jag har känt mig väldigt olycklig. Blev lycklig och kände mig bekväm med allt. Nu känner jag bara ingenting, inte lycklig, inte olycklig, inte glad, inte ledsen, bara alldeles tom. 

Jag måste verkligen ta tag i att gå och prata med någon. Just nu har jag tappat all glöd i mitt liv. Jag vill leva och trivs med min lägenhet, vänner och familj men jag orkar inte vara med dom. Jag orkar inte vara med någon annan än mig själv. Jag vill inte tynga ner alla andra med mitt humör. Ligger hellre bara hemma i sängen hela dagarna för mig själv och tänker. Finns inget och tänka på, mitt huvud är tomt.

Just nu undrar jag hur jag ska klara skolan den här terminen. Finner ingen inspiration. Allt är bara blankt.

Kanske är de bara mina minipiller jag börjat med? Kanske är jag bara trött? Kanske mår jag dåligt innerst inne? Ingen som helst aning. Tom är de rätta ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0