Hej jag heter Jennifer och är 21 år och utbränd.

Allt känns rätt tungt nu. Det har varit en stressig månad med många nya intryck. Skolan drog igång igen och jag har gått varenda dag och varit exalterad inför flytten. Nu är skolan igång och flytten äntligen avklarad. Känns bara som att tiden inte räcker till. Jag vill försöka jobba så mycket som möjligt samtidigt som jag går i skolan för att ha det så bra som möjligt ekonomiskt. 

Känner mig nere pga den där jävla skit psykologin i skolan. Förstår inte hur det ens kan vara mänskligt att man ska göra en hel kurs på 3 veckor. Känns skit. Jaja, så är det i alla fall. Idag ska jag verkligen göra så lite som möjligt. Har tvättstugan kl. 19 så tills dess ska jag packa upp resten här så jag sliper se flyttkartonger osv. Nu ska jag iaf ordna lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0