Onsdag

Har lite panik för i måndags missade jag skolan iochmed att jag var med mamma på förlossningen på natten. Var inte hemma förän kl.5 på morgonen och började skolan 8.30 så jag skippade den.

Igår var jag fortfarande helt slut och alldeles för ofokuserad för att vara i skolan så då var jag hemma igen. 

Idag alltså på onsdagar så har vi alltid varit ledig och jag tog förgivet i måndags förra veckan att vi var lediga även den här onsdagen så jag bokade in ett jobbpass 13-20 men igår när jag kollade schemat så visade de sig att jag hade lektion 12:30-15.30 men nu får jag skippa den lektionen för att jobba.


Blir skola imorgon igen och helgen kommer spenderas i skolböckerna! Panik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0