Trött på livet.

Jag är sjukt trött på livet just nu. Jag älskar mina vänner och min lägenhet men jag är så trött på allt. Att inte känna sig älskad, aldrig känna sig fin, aldrig hitta kläder som passar, att alltid gå runt i leggins, att inte kunna hålla en diet, att vara beroende av mat, att vara singel osv osv osv. Jag hatar att jag får sån här ångest. Det är sånt jag tänker på och känner varje dag men vissa dagar går att klara sig igenom. Idag har varit en sån dag man bara vill gå under jorden. 

När någon man betraktar som en närmsta vän plötsligt försvinner utan att man lägger märke till det. Nu pratar jag inte om att någon dött eller försvunnit bokstavligt talat utan att någon har försvunnit ur den relation man hade. Känns bara stelt och obehagligt just nu. 

Jag är rädd för att vara vuxen. Jag har panik för jag har haft så mycket planer när jag var mindre. Jag ville ha barn tidigt, nu börjar man bli äldre och man har inte ens ett förhållande. Vill bara bli klar med min utbildning nu så jag kan börja jobba heltid. 

Vet inte hur jag ska klara av att jobba samtidigt som jag pluggar. Det är inte lite krävande att plugga heltid. 

Kanske ska börja gå hos en psykolog eller nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Motgångar föder framgång även om när motgångarna känns piss...

2013-09-03 @ 19:11:02
URL: http://feliciala.blogg.se
Postat av: Lillemor

Usch vad jag känner igen mig i det du skriver. Det suger så jävla mycket att känna sådär om sig själv. Jag är riktigt trött på att hata min egen kropp. Studierna går åt helvete. Deppig är bara en liten del av hur kasst jag mår. Singel jotack det var ju alldeles för länge sen jag inte var det. Nu till hösten blir det ju bara värre. vi får fika och prata och tjata snarast bruden!

Svar: Jag håller helt med! Vi får hitta en dag som passar oss båda! Tycker en vinkväll låter bättre än fika om jag känner oss. Du är bra du!!
Jennifer Nordberg

2013-09-04 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0