Trött

Igår började jag få ont i halsen och kände mig hängig och imorse när jag vaknade mådde jag bra så jag krigade mig upp även fast jag sovit som en kratta inatt och tog mig till skolan. Väl i klassrummet får jag reda på att vår lärare var sjuk så vi gjorde några uppgifter sen åkte jag hem och har hängt hos Carro ett tag. Nu är hon iväg och ska fika så jag ligger hemma i min säng och väntar på att hon ska komma hem. Mår som en påse skit och ska försöka sova lite för sen ska vi boka tvätttid och laga middag och ha tvkväll. 

Har lite problem med hundarna också så hoppas att jag kan få ta mina kurser på distans eller nått. Nu ska jag kolla ett avsnitt av beverly hills nannies i hopp om att få lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0