Wednesday

Inatt trodde mamma det var på g med bebben så jag sjukanmälde mig tidigt imorse eller jag berättade hur det låg till och att jag inte skulle kunna jobba. Värkarna gick över så efter jag vaknat till ordentligt åkte jag till mamma och bakade med henne, vi åt sen middag och fick även skjuss hem. 

Caroline hade flyttat in i lägenheten när jag kom hem så har hållt henne sällskap medans hon gjort iordning i sin lägga. Vi har kollat på idol och haft tvättstugan och nu har jag hållt på och städa lite här hemma. 

Nu ligger jag i alla fall i sängen och ska försöka äta.

Ikväll tog jag sista pillret på penicillinkuren så nu kan jag förtära alkohol igen! Och det bästa är väl att jag mår bättre såklart. Imorgon får de bli ett glas vin och fira att Carro flyttat in i sin lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0