2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Började plugga något jag brinner för. Festade mer än vanligt. Var på powermeet. Flyttade till egen lägenhet.

Gav du några nyårslöften?
Säkert att börja träna osv. Kunde ha hållt det bättre.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2013?
Min mamma hehe.

Vilka länder besökte du?
Bara varit i Sverige.

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
16 september, dagen Noah föddes.

Största misstaget?
Han.

Bästa köpet?
Alla bebis grejer till Noah.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm.. Min lägenhet, räkningar och Noah.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Noahs födelse och min lägenhet.

Var du gladare eller ledsnare 2013 jämfört med tidigare år?
Skulle nog säga att jag var mer ledsen det här året. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, åkt utomlands, varit lycklig.

Favoritprogram på TV?
Paradise hotel, revenge och pretty little liars.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Va bakis.

Förhoppningar och planer inför 2014?
Gå ner ännu mer i vikt, köpa mer inredning till min lägenhet, åka utomlands(usa är prio), alltid trevligt med ett förhållande men klarar mig utan, lära känna nya människor och vara ännu mer spontan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0