Åka tåg.

Igår när jag kom till centralen så hade tåget en ny tid till 30 min efter avgångstiden sen ändrades tiden igen med 15 min och sen ytterligare 10 min. Vid 16:25 åkte tåget äntligen och vid 20.30 hade vi jobbat upp oss så vi bara skulle bli 40 min sena men då slutade växlarna och fungera så föraren fick gå ut och laga det. Var i alla fall framme vid 22.30. 

Blev uppmött av Emil och Elise och åkte hem till dom, tog 3 glas vin sen gick jag och la mig. 


Vaknade vid halv nio imorse och va jätte pigg så nu har jag fixat mig och ska snart göra frukost. Vid 13 åker jag till Hanna i sandefjord. Ska bli super mysigt och träffa henne och se hur hon bor. Och se en annan del av Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0