Oslo

Gör inte så mycket mer än och pluggar och söker jobb. Har sökt ett 30-tal jobb än så länge så vi får väl se om något nappas. Plugget går vad jag tror bra så vi får se. Gjorde två uppgifter igår och idag har jag gjort två uppgifter, ska försöka sätta mig och få en till gjord för vid fyra åker jag tillbaka till Oslo.

Skönt med omväxling i vardagen. Kämpar på för att bli av med mitt gymkort, har en tjej som vill ta över det men hon måste bara kolla upp lite med hennes nuvarande gymkort men förhoppningsvis så tar hon över mitt. Skulle vara så himla skönt och slippa betala massa onödiga kostnader som man inte utnyttjar. 

Är framme i Oslo vid halv sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0