Bra pissdag.

Har haft en super bra dag idag. Kändes som att jag var på jobbet i en timme. Dagen har sprungit förbi och nu har jag bara varit hemma. Kändes mig lite ledsen och skulle stänga min dörr och lyckades tappa min telefon. När jag tog upp den såg jag att den hade flera sprickor i hela skärmen. Jävla skit! Den går alltså inte att använda nu. Min roomie testade och dra fingret över, som jag dessutom också lyckades göra och han började blöda för han fick glas i fingret så nu får jag inte använda den för honom. Nåväl... Sämst jävla timing. Blir tokig! 

Imorgon efter jobbet ska jag i alla fall dra iväg och skaffa norskt nummer för dom har ett erbjudande just nu hos tele2 så jag ska köra på det. 

Ska bädda ner mig i sängen nu och sen sova. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0