Dålig uppdatering.

Som vanligt alltså. Ska bli bättre på det här med att blogga från och med nu. I måndags var jag i alla fall på skattekontoret här i Oslo och fixade d-nummer som jag behöver för att kunna skaffa bankkonto, vilket gör att jag kan få min lön. Har jobbat tisdag, onsdag, idag och ska jobba imorgon också. Sen hoppas jag på jobb hela nästa vecka med. 

Juste har glömt och berätta vad jag jobbar med. Jag jobbar i alla fall på dagis. Just nu är iprincip alla snoriga och hostiga så nu har jag gått och börjat känna mig sjuk. Förhoppningsvis är det bara pollen eller nått. Imorgon slutar jag 16.30 då blir det raka vägen hem och fixa sig för imorgon blir det vin med Elise för hon åker bort i tre månader på lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0