Måndag

Onödigt att jag hade jobbångest igår. Hamnat på ett jätte bra dagis den här veckan. De är lite äldre åldrar än tidigare så de är kul att kunna ha lite bättre konversationer nu. Dagen gick hur fort som helst vilket var skönt. Efter jobbet åkte jag raka vägen hem vilket tog typ 45-50 min för jag jobbar ute på landet. Satte mig i alla fall vid datorn och gjorde mitt slutprov i psykiatri och det gick super fort och hur bra som helst! Tog mig ca 20 min. 

Nu har jag ett dilemma bara för etik kursen som börjat nu verkar inte riktigt vara någon kurs för mig. Jag tror inte jag kommer klara av den samtidigt som jag jobbar, just för att jag inte är intresserad av det ämnet. Ska se om jag kanske kan byta den kursen just nu mot någon annan. Funderar på att läsa psykiatri 2 och medicin 2. 

Nu är jag i alla fall helt slut så jag ska ta och sova närsomhelst har jag tänkt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0