Blogg

Nu börjar jag igen. Så vad har hänt sen jag bloggade sist? Jag bor med Tim och Felicia i våran lilla (stora) tvåa. Om 1,5 vecka flyttar vi tre till en 3a. Har dom bästa sambosarna. Kommar aldrig kunna flytta isär från dom!
Just nu sitter jag och väntar på min älskade pojkvän. Tänk att jag hittat en sån.

Såg ett gammalt inlägg från mars 2013 där jag skrev "Sen är jag trött på singel livet. Jag hatar kärlek och jag hatar det mesta i ett förhållande men ändå skulle jag vilja ha någon som man får fjärilar i magen av. MEN, kärlek verkar inte vara något som hör till i mitt liv och jag har lärt mig leva utan så det är så det får vara."

Och tänk att nu är jag super kär i någon som är kär i mig med. 

Härlig känsla. I alla fall, jobbar på det bästa jobbet och har ett vikariat. Pluggar fortfarande för fullt för att bli klar undersköterska, inte långt kvar nu. 

Snart kommer Jakob hit så blir det tv-tittande sen börjar jag 6.45 imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0