LCHF

Lchf är det bästa jag har testat. Jag lyckades gå ner 16 kg på 4 månader. Sen började jag fuska och åt kolhydrater jämt och ständigt och gick upp 7 kg. Har gått ner 1 kg bara sådär och sen i lördags har jag kört lchf igen och lyckats gå ner 2 kg. Nu har jag alltså bara 4 kg kvar så är jag ner på den vikt jag lyckades gå ner till.

Har totalt 7 kg jag vill gå ner till min målvikt. LCHF är verkligen skit bra och man går ner i vikt fort utan att göra något speciellt, man ändrar bara kosten.

All vätska försvinner ur kroppen och man känner sig verkligen smal. Jag kommer fortsätta med lchf tills vi åker till Grekland och i Grekland får det bli som det blir. Man lär väl äta från frukostbuffen man har på morgonen samt slänga i sig ett och annat chips när man ligger på stranden men det får jag ta tag i när jag kommer hem från Grekland. 

Men vem vet, kanske skippar jag det och kör på lchf hela veckan. Lär ju tacka mig själv till midsommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0